قیمت نرم افزار CRM چیتاک
رایگان
- برنامه ها:
- بحث و گفتگو (چت و پیام رسان اختصاصی سازمانی)/ مکالمات صوتی و تصویری آنلاین/ کارتابل اختصاصی/ تقویم شمسی/ پرونده کامل مخاطبین/ فعالیت و یادآورها/ سوابق ارتباطی/ گزارشات و نمودارها
پایه
۶.۹ 24
- برنامه ها:
- امکانات پکیج رایگان/ مدیریت سرنخ ها و فرصت های فروش/ تیم های فروش/ قیف فروش/ سطوح دسترسی/ اولویت بندی و برچسب گذاری/ مدیریت پروژه و گانت چارت
پیشرفته
۱۱.۹ 37
- برنامه ها:
- امکانات پکیج پایه/ سفارشات و فاکتور/ انبار/ خرید/ بازاریابی ایمیلی/ بازاریابی پیامکی/ بلاگ/ اتصال به ویپ (سافت فون)/ تایم شیت/ وبسایت و فروشگاه آنلاین/ بلاگ
سوالات متداول
در رابطه با قیمت نرم افزار CRM چیتاک سوالات پرکاربرد را اینجا بخوانید
بله، چیتاک یک نرم افزار CRM رایگان است که می توانید با توجه به امکاناتی که در این نسخه در نظر گرفته شده است از امکانات آن استفاده نمایید. در صورت نیاز به قابلیت های بیشتر یا دریافت خدمات می توانید پکیج خود را به نسخه های پیشرفته ارتقا دهید.
عواملی مانند تعداد کاربران، تعداد و نوع ویژگیها (مانند اتوماسیون فروش، مدیریت تماسها، و گزارشگیری)، نوع پیادهسازی (ابری یا لوکال)، سطح پشتیبانی و یکپارچهسازی با سایر سیستمها بر قیمت نرم افزار CRM چیتاک تاثیرگذار هستند.
بله، در برنامه سی آر ام بسیاری از قابلیت ها و امکانات بصورت پیش فرض بدون صرف هزینه بیشتر قابل استفاده هستند با این حال تعریف برخی گردش کاری ها، فرم ها و سفارشی سازی نرم افزار CRM برای مطابقت با نیازهای خاص کسبوکار میتواند هزینههای اضافی به همراه داشته باشد. این هزینهها شامل طراحی و توسعه ویژگیهای خاص، تنظیم فرآیندها و آموزش کاربران است.
نرم افزارهای CRM ارزانتر یا رایگان چیتاک میتوانند برای کسبوکارهای کوچک با نیازهای محدود مناسب باشند. با این حال، اگر کسبوکار شما به رشد و پیچیدگی بیشتری برسد، ممکن است نیاز به ارتقاء به یک نرمافزار قدرتمندتر و جامعتر داشته باشید.
برای کاهش هزینهها، میتوانید از نسخههای رایگان نرم افزار سی آر ام یا پلنهای ابتدایی شروع کنید و در صورت نیاز به مرور زمان به نسخههای پیشرفتهتر ارتقاء دهید.
در نسخه های غیر رایگان تمامی مشترکین در طول مدت استفاده از برنامه پشتیبانی رایگان دریافت خواهند کرد. نسخه های رایگان شامل دریافت خدمات پشتیبانی نمی شود.
هزینه پیادهسازی بستگی به میزان سفارشیسازی، پیچیدگی فرآیندها و اندازه تیم شما دارد. معمولاً هزینههای پیادهسازی شامل نصب نرمافزار، پیکربندی، آموزش کاربران، و یکپارچهسازی با سیستمهای موجود میشود. در صورت تمایل با کارشناسان و مشاوران چیتاک ارتباط بگیرید.
برای استفاده از نرم افزار CRM ابری چیتاک (Cloud-based)، نیازی به خرید سختافزار اضافی نیست، زیرا تمام دادهها و فرآیندها در فضای ابری ذخیره و مدیریت میشوند. اما برای CRM های محلی (On-premise)، ممکن است نیاز به سرورها و تجهیزات شبکه داشته باشید که هزینههای اضافی به همراه خواهد داشت.
بله، در نرم افزار CRM ابری چیتاک، هزینه به تعداد کاربران بستگی دارد. تعداد کاربران پیش فرض استفاده کننده از سیستم ۵ نفر در نظر گرفته شده است که با پرداخت هزینه بیشتر می توانید تعداد آن را به مقدار دلخواه برسانید.
External API means you set up external software (such as legacy systems, reporting engines, etc.) that initiates calls to the Odoo API (JSON-RPC or XML-RPC) to query, retrieve or update data stored in Odoo.
When the call is initiated from Odoo, this is NOT considered an "External API." For example, when an Odoo app uses an external service such as payment providers (Stripe, PayPal, Adyen, etc.), delivery carriers (UPS, FedEx, DHL, etc.), VoIP providers, or bank synchronization, it is part of the standard plan